FarPoint.Win.SpreadJ アセンブリ > FarPoint.Win.Spread.CellType 名前空間 : MultiColumnEditor クラス |
このクラスのメンバの一覧は、MultiColumnEditorメンバを参照してください。
名前 | 説明 | |
---|---|---|
BeginInvoke | オーバーロードされます。 Executes the specified delegate asynchronously on the thread that the control's underlying handle was created on. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
BringToFront | Brings the control to the front of the z-order. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Clear | 編集コントロールの選択されている内容をすべて削除します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ClearAll | 編集コントロールの内容をすべて削除します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
Contains | Retrieves a value indicating whether the specified control is a child of the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Copy | 編集コントロールで選択されているテキストをクリップボードにコピーします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
CreateControl | Forces the creation of the visible control, including the creation of the handle and any visible child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
CreateGraphics | Creates the System.Drawing.Graphics for the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
CreateObjRef | Creates an object that contains all the relevant information required to generate a proxy used to communicate with a remote object. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
CreateStringWithLiterals | リテラル文字から成る文字列を作成します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
Cut | 編集コントロールで選択されている内容をクリップボードに切り取ります。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
DoDragDrop | Begins a drag-and-drop operation. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
DrawToBitmap | Supports rendering to the specified bitmap. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
EndInvoke | Retrieves the return value of the asynchronous operation represented by the System.IAsyncResult passed. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
FindForm | Retrieves the form that the control is on. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Focus | オーバーロードされます。 フォーカスをコントロールに移動します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
GetCharIndexAtPoint | グラフィック オブジェクトの指定した位置にある文字インデックスを計算します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
GetChildAtPoint | オーバーロードされます。 Retrieves the child control that is located at the specified coordinates, specifying whether to ignore child controls of a certain type. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetContainerControl | Returns the next System.Windows.Forms.ContainerControl up the control's chain of parent controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetControl | コントロールを取得します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
GetElementStyle | 要素のスタイルを取得します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
GetFont | フォントが指定されていない場合、現在のフォントまたはデフォルトのフォントを取得します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
GetLeftmostCharacters | 左端の文字から開始して指定した文字数を取得します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
GetLifetimeService | Retrieves the current lifetime service object that controls the lifetime policy for this instance. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
GetNextControl | Retrieves the next control forward or back in the tab order of child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetPreferredSize | Retrieves the size of a rectangular area into which a control can be fitted. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetRightmostCharacters | 右端の文字から開始して指定した数の文字を取得します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
HandleValidKey | オーバーライドされます。 | |
Hide | Conceals the control from the user. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
InitializeLifetimeService | Obtains a lifetime service object to control the lifetime policy for this instance. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
Invalidate | オーバーロードされます。 Invalidates the specified region of the control (adds it to the control's update region, which is the area that will be repainted at the next paint operation), and causes a paint message to be sent to the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Invoke | オーバーロードされます。 Executes the specified delegate on the thread that owns the control's underlying window handle. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
IsMouseOverButton | ポインタが編集コントロールのボタンの上にあるかどうかを判定します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
IsNull | コントロールがNull値を含むかどうかを判定します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
IsValid | コントロールの内容が有効かどうかを判定します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
LogicalToDeviceUnits | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
OnAdvance | FarPoint.Win.SuperEditBase.Advanceイベントを発生させます。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
OnInvalidData | FarPoint.Win.SuperEditBase.InvalidDataイベントを発生させます。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
OnPaint | オーバーロードされます。 Paint イベントを発生させて、編集コントロールを描画します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
OnPaintBackground | オーバーロードされます。 要素の背景を描画します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
OnUserError | FarPoint.Win.SuperEditBase.UserErrorイベントを発生させます。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
Paste | クリップボードの内容を編集コントロールに貼り付けます。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
PerformLayout | オーバーロードされます。 Forces the control to apply layout logic to all its child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PointToClient | Computes the location of the specified screen point into client coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PointToScreen | Computes the location of the specified client point into screen coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PreProcessControlMessage | Preprocesses keyboard or input messages within the message loop before they are dispatched. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PreProcessMessage | Preprocesses keyboard or input messages within the message loop before they are dispatched. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
RectangleToClient | Computes the size and location of the specified screen rectangle in client coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
RectangleToScreen | Computes the size and location of the specified client rectangle in screen coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Refresh | Forces the control to invalidate its client area and immediately redraw itself and any child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Reset | コントロールの内容をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.Spread.CellType.GeneralEditorから継承されます。 | |
ResetBackColor | 背景色をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetBorder | 境界線をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetButtonColor | コントロール内のボタンの背景色をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetButtonMarginColor | 編集コントロールのボタンとテキストの間の余白の色をデフォルト色にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetFont | コントロールのフォントをデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetForeColor | テキスト色をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetInvalidColor | 無効なデータを含むコントロールに使用する背景色をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetNullColor | Null値を含むコントロールに使用する背景色をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResetPicture | コントロールのピクチャをデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
ResetPictureTransparencyColor | ピクチャの透過色をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
ResetPictureTransparencyTolerance | 要素のピクチャの透過許容誤差をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
ResetText | 内容をデフォルト値にリセットします。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
ResumeLayout | オーバーロードされます。 Resumes usual layout logic. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Scale | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ScaleBitmapLogicalToDevice | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SelectAll | コントロールの内容全体を選択します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
SelectNextControl | Activates the next control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SendToBack | Sends the control to the back of the z-order. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SetBounds | オーバーロードされます。 要素の境界を、指定したサイズの境界矩形の位置とサイズに設定します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
SetElementStyle | 要素のスタイルを設定します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 | |
SetNull | コントロールの内容をNull値に設定します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
SetToolTip | 埋め込み(内部の子)コントロールのToolTipテキストを設定します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
Show | Displays the control to the user. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ShowSubEditor | オーバーライドされます。 セルに関連するサブエディタコントロールの表示/非表示を設定します。 | |
SuspendLayout | Temporarily suspends the layout logic for the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ToString | System.ComponentModel.Componentから継承されます。 | |
Undo | 直前の編集コマンドを取り消します。 FarPoint.Win.SuperEditBaseから継承されます。 | |
Update | 無効になった任意の領域をただちに再描画するようコントロールに要求します。 FarPoint.Win.ElementControlから継承されます。 |