GrapeCity.Win.PluginInputMan アセンブリ > GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType 名前空間 : GcMaskEditingControl クラス |
このクラスのメンバの一覧は、GcMaskEditingControlメンバを参照してください。
名前 | 説明 | |
---|---|---|
AppendText | コントロールの現在のテキストにテキストを追加します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
BeginInvoke | オーバーロードされます。 Executes the specified delegate asynchronously on the thread that the control's underlying handle was created on. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
BringToFront | Brings the control to the front of the z-order. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Clear | コントロールのすべてのテキストをクリアします。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
ClearUndo | コントロールのアンドゥ バッファから直前に実行された操作に関する情報を削除します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
Contains | Retrieves a value indicating whether the specified control is a child of the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Copy | コントロールの現在の選択項目をクリップボードにコピーします。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
CreateControl | Forces the creation of the visible control, including the creation of the handle and any visible child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
CreateGraphics | Creates the System.Drawing.Graphics for the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
CreateObjRef | Creates an object that contains all the relevant information required to generate a proxy used to communicate with a remote object. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
Cut | コントロールの現在の選択項目をクリップボードに移動します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
DeselectAll | SelectionLength プロパティの値をゼロにして、コントロールで文字が選択されていない状態にします。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
DoDragDrop | Begins a drag-and-drop operation. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
DoSpinDown | スピンダウン動作を実行します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.FieldsEditorControlから継承されます。 | |
DoSpinUp | スピンアップ動作を実行します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.FieldsEditorControlから継承されます。 | |
DrawToBitmap | Supports rendering to the specified bitmap. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
EndInvoke | Retrieves the return value of the asynchronous operation represented by the System.IAsyncResult passed. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
FindForm | Retrieves the form that the control is on. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Focus | Sets input focus to the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetChildAtPoint | オーバーロードされます。 Retrieves the child control that is located at the specified coordinates, specifying whether to ignore child controls of a certain type. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetContainerControl | Returns the next System.Windows.Forms.ContainerControl up the control's chain of parent controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetLifetimeService | Retrieves the current lifetime service object that controls the lifetime policy for this instance. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
GetNextControl | Retrieves the next control forward or back in the tab order of child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
GetPreferredSize | コントロールが収まる矩形領域のサイズを取得します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
Hide | Conceals the control from the user. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
InitializeLifetimeService | Obtains a lifetime service object to control the lifetime policy for this instance. System.MarshalByRefObjectから継承されます。 | |
Invalidate | オーバーロードされます。 Invalidates the specified region of the control (adds it to the control's update region, which is the area that will be repainted at the next paint operation), and causes a paint message to be sent to the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Invoke | オーバーロードされます。 Executes the specified delegate on the thread that owns the control's underlying window handle. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
LogicalToDeviceUnits | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Paste | コントロールの現在の選択項目にクリップボードの内容を貼り付けます。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
PerformLayout | オーバーロードされます。 Forces the control to apply layout logic to all its child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PointToClient | Computes the location of the specified screen point into client coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PointToScreen | Computes the location of the specified client point into screen coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PreProcessControlMessage | Preprocesses keyboard or input messages within the message loop before they are dispatched. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
PreProcessMessage | Preprocesses keyboard or input messages within the message loop before they are dispatched. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
RectangleToClient | Computes the size and location of the specified screen rectangle in client coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
RectangleToScreen | Computes the size and location of the specified client rectangle in screen coordinates. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Refresh | Forces the control to invalidate its client area and immediately redraw itself and any child controls. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ResetText | Text プロパティをデフォルト値にリセットします。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
ResumeLayout | オーバーロードされます。 Resumes usual layout logic. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Scale | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ScaleBitmapLogicalToDevice | System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ScrollToCaret | コントロールの内容を現在のキャレット位置にスクロールします。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
Select | オーバーロードされます。 テキストの指定範囲を選択します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
SelectAll | ドロップダウンエディットウィンドウのすべてのテキストを選択します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
SelectNextControl | Activates the next control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SendToBack | Sends the control to the back of the z-order. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SetBounds | オーバーロードされます。 Sets the bounds of the control to the specified location and size. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
Show | Displays the control to the user. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
SuspendLayout | Temporarily suspends the layout logic for the control. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 | |
ToString | System.ComponentModel.Componentから継承されます。 | |
Undo | コントロールで直前に実行された操作を元に戻します。 GrapeCity.Win.Spread.InputMan.CellType.EditBaseから継承されます。 | |
Update | Causes the control to redraw the invalidated regions within its client area. System.Windows.Forms.Controlから継承されます。 |