このクラスのメンバの一覧は、Storyboard2メンバを参照してください。
パブリック メソッド
| 名前 | 解説 |
 | Abandon | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Abandon() |
 | AddKeyframeAfterTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAfterTransition([In] IUIAnimationTransition2* transition,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) |
 | AddKeyframeAtOffset | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddKeyframeAtOffset([In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* existingKeyframe,[In] double offset,[Out] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003** keyframe) |
 | AddTransition | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransition([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition) |
 | AddTransitionAtKeyframe | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionAtKeyframe([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe) |
 | AddTransitionBetweenKeyframes | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::AddTransitionBetweenKeyframes([In] IUIAnimationVariable2* variable,[In] IUIAnimationTransition2* transition,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* startKeyframe,[In] __MIDL___MIDL_itf_UIAnimation_0000_0002_0003* endKeyframe) |
 | Conclude | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Conclude() |
  | Create | Initializes a new instance of the Storyboard2class. |
 | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
 | Finish | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::Finish([In] double completionDeadline) |
 | GetTag | オーバーロードされます。 Gets the tag. |
 | HoldVariable | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::HoldVariable([In] IUIAnimationVariable2* variable) |
 | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
 | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
 | RepeatBetweenKeyframes | Creates a loop between two keyframes. |
 | Schedule | Directs the storyboard to schedule itself for play. |
 | SetLongestAcceptableDelay | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetLongestAcceptableDelay([In] double delay) |
 | SetSkipDuration | HRESULT IUIAnimationStoryboard2::SetSkipDuration([In] double secondsDuration) |
 | SetStoryboardEventHandler | Specifies a handler for storyboard events. |
 | SetTag | オーバーロードされます。 Sets the tag. |
トップ
参照