名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() ![]() | Create | オーバーロードされます。 Creates an BitmapBrushfrom the specified bitmap. |
![]() | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | GetBitmap | void ID2D1BitmapBrush::GetBitmap([Out] ID2D1Bitmap** bitmap) C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | GetExtendModeX | D2D1_EXTEND_MODE ID2D1BitmapBrush::GetExtendModeX() C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | GetExtendModeY | D2D1_EXTEND_MODE ID2D1BitmapBrush::GetExtendModeY() C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 |
![]() | GetInterpolationMode | D2D1_BITMAP_INTERPOLATION_MODE ID2D1BitmapBrush::GetInterpolationMode() C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | GetInterpolationMode1 | D2D1_INTERPOLATION_MODE ID2D1BitmapBrush1::GetInterpolationMode1() |
![]() | GetOpacity | float ID2D1Brush::GetOpacity() C1.Util.DX.Direct2D.Brushから継承されます。 |
![]() | GetTransform | void ID2D1Brush::GetTransform([Out] D2D_MATRIX_3X2_F* transform) C1.Util.DX.Direct2D.Brushから継承されます。 |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | SetBitmap | void ID2D1BitmapBrush::SetBitmap([In, Optional] ID2D1Bitmap* bitmap) C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | SetExtendModeX | void ID2D1BitmapBrush::SetExtendModeX([In] D2D1_EXTEND_MODE extendModeX) C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | SetExtendModeY | void ID2D1BitmapBrush::SetExtendModeY([In] D2D1_EXTEND_MODE extendModeY) C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | SetInterpolationMode | void ID2D1BitmapBrush::SetInterpolationMode([In] D2D1_BITMAP_INTERPOLATION_MODE interpolationMode) C1.Util.DX.Direct2D.BitmapBrushから継承されます。 |
![]() | SetInterpolationMode1 | void ID2D1BitmapBrush1::SetInterpolationMode1([In] D2D1_INTERPOLATION_MODE interpolationMode) |
![]() | SetOpacity | void ID2D1Brush::SetOpacity([In] float opacity) C1.Util.DX.Direct2D.Brushから継承されます。 |
![]() | SetTransform | void ID2D1Brush::SetTransform([In] const D2D_MATRIX_3X2_F* transform) C1.Util.DX.Direct2D.Brushから継承されます。 |