名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() ![]() | Create | オーバーロードされます。 Creates an DrawingStateBlock1that can be used with the {{SaveDrawingState}} and {{RestoreDrawingState}} methods of a render target. |
![]() | Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | GetDescription | オーバーロードされます。 void ID2D1DrawingStateBlock1::GetDescription([Out] D2D1_DRAWING_STATE_DESCRIPTION1* stateDescription) |
![]() | GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 |
![]() | GetTextRenderingParams | void ID2D1DrawingStateBlock::GetTextRenderingParams([Out, Optional] IDWriteRenderingParams** textRenderingParams) C1.Util.DX.Direct2D.DrawingStateBlockから継承されます。 |
![]() | QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 |
![]() | SetDescription | オーバーロードされます。 void ID2D1DrawingStateBlock1::SetDescription([In] const D2D1_DRAWING_STATE_DESCRIPTION1* stateDescription) |
![]() | SetTextRenderingParams | void ID2D1DrawingStateBlock::SetTextRenderingParams([In, Optional] IDWriteRenderingParams* textRenderingParams) C1.Util.DX.Direct2D.DrawingStateBlockから継承されます。 |