名前 | 解説 | |
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DeviceMultithread コンストラクタ | Initializes a new instance of the DeviceMultithreadclass. |
DeviceMultithreadデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
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DeviceMultithread コンストラクタ | Initializes a new instance of the DeviceMultithreadclass. |
名前 | 解説 | |
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IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Enter | void ID3D10Multithread::Enter() | |
GetMultithreadProtected | BOOL ID3D10Multithread::GetMultithreadProtected() | |
Leave | void ID3D10Multithread::Leave() | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetMultithreadProtected | BOOL ID3D10Multithread::SetMultithreadProtected([In] BOOL bMTProtect) |
名前 | 解説 | |
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Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto DeviceMultithread. |