OutputMergerStageデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
パブリック コンストラクタ
パブリック フィールド
パブリック プロパティ
パブリック メソッド
| 名前 | 解説 |
| Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
| GetBlendState | オーバーロードされます。 Get the {{blend state}} of the output-merger stage. |
| GetDepthStencilState | オーバーロードされます。 Gets the {{depth-stencil}} state of the output-merger stage. |
| GetRenderTargets | オーバーロードされます。 Get references to the render targets that are available to the {{output-merger stage}}. |
| GetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews | void ID3D11DeviceContext::OMGetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews([In] unsigned int NumRTVs,[Out, Buffer, Optional] ID3D11RenderTargetView** ppRenderTargetViews,[Out, Optional] ID3D11DepthStencilView** ppDepthStencilView,[In] unsigned int UAVStartSlot,[In] unsigned int NumUAVs,[Out, Buffer, Optional] ID3D11UnorderedAccessView** ppUnorderedAccessViews) |
| GetUnorderedAccessViews | Gets an array of views for an unordered resource. |
| ResetTargets | Unbinds all depth-stencil buffer and render targets from the output-merger stage. |
| SetBlendState | オーバーロードされます。 Set the blend state of the output-merger stage. |
| SetDepthStencilState | void ID3D11DeviceContext::OMSetDepthStencilState([In, Optional] ID3D11DepthStencilState* pDepthStencilState,[In] unsigned int StencilRef) |
| SetRenderTargets | オーバーロードされます。 Binds a depth stencil view and a render target view to the output-merger stage keeping existing unordered access views bindings. |
| SetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews | void ID3D11DeviceContext::OMSetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews([In] unsigned int NumRTVs,[In, Buffer, Optional] const void** ppRenderTargetViews,[In, Optional] ID3D11DepthStencilView* pDepthStencilView,[In] unsigned int UAVStartSlot,[In] unsigned int NumUAVs,[In, Buffer, Optional] const void** ppUnorderedAccessViews,[In, Buffer, Optional] const void* pUAVInitialCounts) |
| SetTargets | オーバーロードされます。 Bind one or more render targets atomically and the depth-stencil buffer to the output-merger stage. |
| SetUnorderedAccessView | オーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource keeping existing render targets bindings. |
| SetUnorderedAccessViews | オーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource keeping existing render targets bindings. |
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パブリック イベント
パブリック オペレータ
参照