名前 | 解説 | |
---|---|---|
Combine | オーバーロードされます。 Combines this geometry with the specified geometry and stores the result in an SimplifiedGeometrySink. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
Compare | オーバーロードされます。 Describes the intersection between this geometry and the specified geometry. The comparison is performed by using the specified flattening tolerance. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
ComputeArea | オーバーロードされます。 Computes the area of the geometry after it has been transformed by the specified matrix and flattened using the specified tolerance. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
ComputeLength | オーバーロードされます。 Calculates the length of the geometry as though each segment were unrolled into a line. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
ComputePointAtLength | オーバーロードされます。 Calculates the point and tangent vector at the specified distance along the geometry after it has been transformed by the specified matrix and flattened using the specified tolerance. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
Create | Creates an GeometryGroup, which is an object that holds other geometries. | |
FillContainsPoint | オーバーロードされます。 Indicates whether the area filled by the geometry would contain the specified point given the specified flattening tolerance. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
GetBounds | オーバーロードされます。 Retrieves the bounds of the geometry. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
GetFactory | void ID2D1Resource::GetFactory([Out] ID2D1Factory** factory) C1.Util.DX.Direct2D.Resourceから継承されます。 | |
GetFillMode | D2D1_FILL_MODE ID2D1GeometryGroup::GetFillMode() | |
GetSourceGeometries | void ID2D1GeometryGroup::GetSourceGeometries([Out, Buffer] ID2D1Geometry** geometries,[In] unsigned int geometriesCount) | |
GetSourceGeometry | オーバーロードされます。 Retrieves the geometries in the geometry group. | |
GetSourceGeometryCount | unsigned int ID2D1GeometryGroup::GetSourceGeometryCount() | |
GetWidenedBounds | オーバーロードされます。 Gets the bounds of the geometry after it has been widened by the specified stroke width and style and transformed by the specified matrix. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
Outline | オーバーロードされます。 Computes the outline of the geometry and writes the result to an SimplifiedGeometrySink. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。 | |
Simplify | オーバーロードされます。 Creates a simplified version of the geometry that contains only lines and (optionally) cubic Bezier curves and writes the result to an SimplifiedGeometrySink. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
StrokeContainsPoint | オーバーロードされます。 Determines whether the geometry's stroke contains the specified point given the specified stroke thickness, style, and transform. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
Tessellate | オーバーロードされます。 Creates a set of clockwise-wound triangles that cover the geometry after it has been transformed using the specified matrix and flattened using the specified tolerance C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 | |
Widen | オーバーロードされます。 Widens the geometry by the specified stroke and writes the result to an SimplifiedGeometrySinkafter it has been transformed by the specified matrix and flattened using the specified tolerance. C1.Util.DX.Direct2D.Geometryから継承されます。 |