Bitmap for WPF
CommonShaderStage<T> クラス メソッド

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : CommonShaderStage<T> クラス

このクラスのメンバの一覧は、CommonShaderStage<T>メンバを参照してください。

パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device.  
Public メソッドGets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドGets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドGets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Assigns a compute shader to the device.  
Public メソッドSets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドSets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドSets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
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参照

CommonShaderStage<T> クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間