Bitmap for WPF
CommonShaderStageBase クラス メンバ
フィールド  プロパティ  メソッド  イベント

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : CommonShaderStageBase クラス

CommonShaderStageBaseデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック フィールド
 名前解説
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_API_SLOT_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_COMPONENT_BIT_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_COMPONENTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_HW_SLOT_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_PARTIAL_UPDATE_EXTENTS_BYTE_ALIGNMENT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_COMPONENTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_READ_PORTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_READS_PER_INST  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_FLOWCONTROL_NESTING_LIMIT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_IMMEDIATE_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_COMPONENTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_IMMEDIATE_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_IMMEDIATE_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_READ_PORTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_IMMEDIATE_CONSTANT_BUFFER_REGISTER_READS_PER_INST  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_IMMEDIATE_VALUE_COMPONENT_BIT_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_INPUT_RESOURCE_REGISTER_COMPONENTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_INPUT_RESOURCE_REGISTER_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_INPUT_RESOURCE_REGISTER_READ_PORTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_INPUT_RESOURCE_REGISTER_READS_PER_INST  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_INPUT_RESOURCE_SLOT_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_SAMPLER_REGISTER_COMPONENTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_SAMPLER_REGISTER_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_SAMPLER_REGISTER_READ_PORTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_SAMPLER_REGISTER_READS_PER_INST  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_SAMPLER_SLOT_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_SUBROUTINE_NESTING_LIMIT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEMP_REGISTER_COMPONENT_BIT_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEMP_REGISTER_COMPONENTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEMP_REGISTER_COUNT  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEMP_REGISTER_READ_PORTS  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEMP_REGISTER_READS_PER_INST  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEXCOORD_RANGE_REDUCTION_MAX  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEXCOORD_RANGE_REDUCTION_MIN  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEXEL_OFFSET_MAX_NEGATIVE  
Public フィールドD3D11_COMMONSHADER_TEXEL_OFFSET_MAX_POSITIVE  
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パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドGets the constant buffers used by the shader stage.  
Public メソッドGets the sampler states used by the shader stage.  
Public メソッドGets the shader resources used by the shader stage.  
Public メソッドSets a single constant buffer to be used by the shader stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage.  
Public メソッドSets a single sampler to be used by the shader stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage.  
Public メソッドSets a single shader resource to be used by the shader stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage.  
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パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
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参照

CommonShaderStageBase クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間