名前 | 解説 | |
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ComputeShaderStage コンストラクタ | Initializes a new instance of the ComputeShaderStageclass. |
ComputeShaderStageデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
ComputeShaderStage コンストラクタ | Initializes a new instance of the ComputeShaderStageclass. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
DispatchMaximumThreadGroupsPerDimension | Constant DispatchMaximumThreadGroupsPerDimension. | |
ThreadgroupidRegisterComponents | Constant ThreadgroupidRegisterComponents. | |
ThreadgroupidRegisterCount | Constant ThreadgroupidRegisterCount. | |
ThreadGroupMaximumThreadsPerGroup | Constant ThreadGroupMaximumThreadsPerGroup. | |
ThreadGroupMaximumX | Constant ThreadGroupMaximumX. | |
ThreadGroupMaximumY | Constant ThreadGroupMaximumY. | |
ThreadGroupMaximumZ | Constant ThreadGroupMaximumZ. | |
ThreadGroupMinimumX | Constant ThreadGroupMinimumX. | |
ThreadGroupMinimumY | Constant ThreadGroupMinimumY. | |
ThreadGroupMinimumZ | Constant ThreadGroupMinimumZ. | |
ThreadGroupSharedMemoryRegisterCount | Constant ThreadGroupSharedMemoryRegisterCount. | |
ThreadGroupSharedMemoryRegisterReadsPerInst | Constant ThreadGroupSharedMemoryRegisterReadsPerInst. | |
ThreadGroupSharedMemoryResourceRegisterComponents | Constant ThreadGroupSharedMemoryResourceRegisterComponents. | |
ThreadGroupSharedMemoryResourceRegisterReadPorts | Constant ThreadGroupSharedMemoryResourceRegisterReadPorts. | |
ThreadidingroupflattenedRegisterComponents | Constant ThreadidingroupflattenedRegisterComponents. | |
ThreadidingroupflattenedRegisterCount | Constant ThreadidingroupflattenedRegisterCount. | |
ThreadidingroupRegisterComponents | Constant ThreadidingroupRegisterComponents. | |
ThreadidingroupRegisterCount | Constant ThreadidingroupRegisterCount. | |
ThreadidRegisterComponents | Constant ThreadidRegisterComponents. | |
ThreadidRegisterCount | Constant ThreadidRegisterCount. | |
ThreadLocalTempRegisterPool | Constant ThreadLocalTempRegisterPool. | |
UnorderedAccessViewSlotCount | Constant UnorderedAccessViewSlotCount. |
名前 | 解説 | |
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IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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Get | オーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<ComputeShader>から継承されます。 | |
GetConstantBuffers(Int32,Int32) | Gets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
GetSamplers(Int32,Int32) | Gets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
GetShaderResources(Int32,Int32) | Gets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
GetUnorderedAccessViews | オーバーロードされます。 Gets an array of views for an unordered resource. | |
Set | オーバーロードされます。 C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<ComputeShader>から継承されます。 | |
SetConstantBuffer | Sets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetConstantBuffers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. | |
SetSampler | Sets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetSamplers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. | |
SetShaderResource | Sets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetShaderResources | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. | |
SetUnorderedAccessView | オーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource. | |
SetUnorderedAccessViews | オーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource. |
名前 | 解説 | |
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Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto ComputeShaderStage. |