名前 | 解説 | |
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![]() | HullShaderStage コンストラクタ | Initializes a new instance of the HullShaderStageclass. |
HullShaderStageデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | HullShaderStage コンストラクタ | Initializes a new instance of the HullShaderStageclass. |
名前 | 解説 | |
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![]() | IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
![]() | Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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![]() | Get | オーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<HullShader>から継承されます。 |
![]() | GetConstantBuffers(Int32,Int32) | Gets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | GetSamplers(Int32,Int32) | Gets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | GetShaderResources(Int32,Int32) | Gets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | Set | オーバーロードされます。 C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<HullShader>から継承されます。 |
![]() | SetConstantBuffer | Sets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetConstantBuffers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. |
![]() | SetSampler | Sets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetSamplers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. |
![]() | SetShaderResource | Sets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetShaderResources | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. |
名前 | 解説 | |
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![]() | Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
![]() | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto HullShaderStage. |