Bitmap for WPF
OutputMergerStage クラス メソッド

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : OutputMergerStage クラス

このクラスのメンバの一覧は、OutputMergerStageメンバを参照してください。

パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドオーバーロードされます。 Get the {{blend state}} of the output-merger stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Gets the {{depth-stencil}} state of the output-merger stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Get references to the render targets that are available to the {{output-merger stage}}.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::OMGetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews([In] unsigned int NumRTVs,[Out, Buffer, Optional] ID3D11RenderTargetView** ppRenderTargetViews,[Out, Optional] ID3D11DepthStencilView** ppDepthStencilView,[In] unsigned int UAVStartSlot,[In] unsigned int NumUAVs,[Out, Buffer, Optional] ID3D11UnorderedAccessView** ppUnorderedAccessViews)  
Public メソッドGets an array of views for an unordered resource.  
Public メソッドUnbinds all depth-stencil buffer and render targets from the output-merger stage.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Set the blend state of the output-merger stage.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::OMSetDepthStencilState([In, Optional] ID3D11DepthStencilState* pDepthStencilState,[In] unsigned int StencilRef)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Binds a depth stencil view and a render target view to the output-merger stage keeping existing unordered access views bindings.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceContext::OMSetRenderTargetsAndUnorderedAccessViews([In] unsigned int NumRTVs,[In, Buffer, Optional] const void** ppRenderTargetViews,[In, Optional] ID3D11DepthStencilView* pDepthStencilView,[In] unsigned int UAVStartSlot,[In] unsigned int NumUAVs,[In, Buffer, Optional] const void** ppUnorderedAccessViews,[In, Buffer, Optional] const void* pUAVInitialCounts)  
Public メソッドオーバーロードされます。 

Bind one or more render targets atomically and the depth-stencil buffer to the output-merger stage.

 
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource keeping existing render targets bindings.  
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource keeping existing render targets bindings.  
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参照

OutputMergerStage クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間