Bitmap for WPF
SetShaderResources メソッド (PixelShaderStage)

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 > PixelShaderStage クラス : SetShaderResources メソッド
Bind an array of shader resources to the shader stage.
オーバーロード一覧
オーバーロード解説
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
Bind an array of shader resources to the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。
参照

PixelShaderStage クラス
PixelShaderStage メンバ