名前 | 解説 | |
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PixelShaderStage コンストラクタ | Initializes a new instance of the PixelShaderStageclass. |
PixelShaderStageデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
PixelShaderStage コンストラクタ | Initializes a new instance of the PixelShaderStageclass. |
名前 | 解説 | |
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FrontfacingDefaultValue | Constant FrontfacingDefaultValue. | |
FrontfacingFalseValue | Constant FrontfacingFalseValue. | |
FrontfacingTrueValue | Constant FrontfacingTrueValue. | |
InputRegisterComponentBitCount | Constant InputRegisterComponentBitCount. | |
InputRegisterComponents | Constant InputRegisterComponents. | |
InputRegisterCount | Constant InputRegisterCount. | |
InputRegisterReadPorts | Constant InputRegisterReadPorts. | |
InputRegisterReadsPerInst | Constant InputRegisterReadsPerInst. | |
LegacyPixelCenterFractionalComponent | Constant LegacyPixelCenterFractionalComponent. | |
OutputDepthRegisterComponentBitCount | Constant OutputDepthRegisterComponentBitCount. | |
OutputDepthRegisterComponents | Constant OutputDepthRegisterComponents. | |
OutputDepthRegisterCount | Constant OutputDepthRegisterCount. | |
OutputMaskRegisterComponentBitCount | Constant OutputMaskRegisterComponentBitCount. | |
OutputMaskRegisterComponents | Constant OutputMaskRegisterComponents. | |
OutputMaskRegisterCount | Constant OutputMaskRegisterCount. | |
OutputRegisterComponentBitCount | Constant OutputRegisterComponentBitCount. | |
OutputRegisterComponents | Constant OutputRegisterComponents. | |
OutputRegisterCount | Constant OutputRegisterCount. | |
PixelCenterFractionalComponent | Constant PixelCenterFractionalComponent. |
名前 | 解説 | |
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IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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Get | オーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<PixelShader>から継承されます。 | |
GetConstantBuffers(Int32,Int32) | Gets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
GetSamplers(Int32,Int32) | Gets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
GetShaderResources(Int32,Int32) | Gets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
Set | オーバーロードされます。 C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<PixelShader>から継承されます。 | |
SetConstantBuffer | Sets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetConstantBuffers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. | |
SetSampler | Sets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetSamplers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. | |
SetShaderResource | Sets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 | |
SetShaderResources | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. |
名前 | 解説 | |
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Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtrto PixelShaderStage. |