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IComputeTransform インターフェース メンバ
プロパティ  メソッド 

GrapeCity.Documents.DX.Windows アセンブリ > GrapeCity.Documents.DX.Direct2D 名前空間 : IComputeTransform インターフェース

IComputeTransformデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック プロパティ
 名前解説
 プロパティGets or sets the unmanaged shadow callback. GrapeCity.Documents.DX.ICallbackableから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
 メソッドAllows a compute-shader?based transform to select the number of thread groups to execute based on the number of output pixels it needs to fill.  
 メソッド System.IDisposableから継承されます。
 メソッドGets the number of inputs to the transform node. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformNodeから継承されます。
 メソッドPerforms the inverse mapping to MapOutputRectToInputRects. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。
 メソッドSets the input rectangles for this rendering pass into the transform. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。
 メソッドAllows a transform to state how it would map a rectangle requested on its output to a set of sample rectangles on its input. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。
 メソッドSets the render information used to specify the compute shader pass.  
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参照

IComputeTransform インターフェース
GrapeCity.Documents.DX.Direct2D 名前空間