名前 | 解説 | |
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Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. GrapeCity.Documents.DX.ICallbackableから継承されます。 |
IComputeTransformデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
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Shadow | Gets or sets the unmanaged shadow callback. GrapeCity.Documents.DX.ICallbackableから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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CalculateThreadgroups | Allows a compute-shader?based transform to select the number of thread groups to execute based on the number of output pixels it needs to fill. | |
Dispose | System.IDisposableから継承されます。 | |
GetInputCount | Gets the number of inputs to the transform node. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformNodeから継承されます。 | |
MapInputRectsToOutputRect | Performs the inverse mapping to MapOutputRectToInputRects. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。 | |
MapInvalidRect | Sets the input rectangles for this rendering pass into the transform. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。 | |
MapOutputRectToInputRects | Allows a transform to state how it would map a rectangle requested on its output to a set of sample rectangles on its input. GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.ITransformから継承されます。 | |
SetComputeInfo | Sets the render information used to specify the compute shader pass. |