名前 | 解説 | |
---|---|---|
RenderInformation コンストラクタ | Initializes a new instance of the RenderInformation class. |
RenderInformationデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
---|---|---|
RenderInformation コンストラクタ | Initializes a new instance of the RenderInformation class. |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetCached | void ID2D1RenderInfo::SetCached([In] BOOL isCached) | |
SetInputDescription | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetInputDescription([In] unsigned int inputIndex,[In] D2D1_INPUT_DESCRIPTION inputDescription) | |
SetInstructionCountHint | void ID2D1RenderInfo::SetInstructionCountHint([In] unsigned int instructionCount) | |
SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) |
名前 | 解説 | |
---|---|---|
Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtr to RenderInformation. |