constructor(owner?: FlexSheet, grid?: FlexGrid, sheetName?: string, rows?: number, cols?: number): Sheet
Sheetクラスの新しいインスタンスを初期化します。
The owner FlexSheet control.
The associated FlexGrid control used to store the sheet data. If not specified then the new FlexGrid control will be created.
The name of the sheet within the FlexSheet control.
The row count for the sheet.
The column count for the sheet.
addTableFromArray(row: number, column: number, array: any[], properties?: string[], tableName?: string, tableStyle?: TableStyle, options?: ITableOptions, shift?: boolean): Table
オブジェクト配列からテーブルを追加します。
The row position of the table.
The column position of the table.
The object array load to the table.
It allows to retrieve only a subset of columns from the object of the array. If it is omitted, the table will load all the keys of the object of the array.
The name of the table.
The table style is applied to the table.
The options ITableOptions of the table.
Indicates whether cells beneath the table should be shifted or not. If not specified cells beneath will be shifted.
dispose(): void
シートのインスタンスを破棄します。
findTable(rowIndex: number, columnIndex: number): Table
セルの位置を介してテーブルを検索します。
the row index of the specified cell.
the column index of the specified cell.
getCellStyle(rowIndex: number, columnIndex: number): ICellStyle
指定したセルのスタイルを取得します。
the row index of the specified cell.
the column index of the specified cell.
onNameChanged(e: PropertyChangedEventArgs): void
nameChanged イベントを発生させます。
onVisibleChanged(e: EventArgs): void
visibleChanged イベントを発生させます。
FlexSheetコントロール内のシートを表します。