Bitmap for UWP
Resource クラス メンバ
フィールド  プロパティ  メソッド  イベント

C1.UWP.DX アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : Resource クラス

Resourceデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the Resourceclass.  
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パブリック フィールド
 名前解説
Public フィールドConstant MaximumMipLevels.  
Public フィールドConstant MaximumTexture1DArraySize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture1DSize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture2DArraySize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture2DSize.  
Public フィールドConstant MaximumTexture3DSize.  
Public フィールドConstant MaximumTextureCubeSize.  
Public フィールドConstant ResourceSizeInMegabytes.  
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パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets or sets the debug-name for this object. C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティGetDevice C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Calculates the resulting size at a single level for an original size.  
Public メソッドCalculates the sub resource index for a particular mipSlice and arraySlice.  
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Gets a swap chain back buffer.  
Public メソッドvoid ID3D11DeviceChild::GetDevice([Out] ID3D11Device** ppDevice) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Resource::GetType([Out] D3D11_RESOURCE_DIMENSION* pResourceDimension)  
Public メソッドunsigned int ID3D11Resource::GetEvictionPriority()  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::GetPrivateData([In] const GUID& guid,[InOut] unsigned int* pDataSize,[Out, Buffer, Optional] void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Resource::SetEvictionPriority([In] unsigned int EvictionPriority)  
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateData([In] const GUID& guid,[In] unsigned int DataSize,[In, Buffer, Optional] const void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11DeviceChild::SetPrivateDataInterface([In] const GUID& guid,[In, Optional] const IUnknown* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.DeviceChildから継承されます。
Public メソッドstatic (Shared in Visual Basic)Calculates the sub resource index from a miplevel.  
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パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
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パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Resource.
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参照

Resource クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間