名前 | 解説 | |
---|---|---|
![]() | Get | オーバーロードされます。 Gets the shader currently assigned to the device. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<ComputeShader>から継承されます。 |
![]() | GetConstantBuffers(Int32,Int32) | Gets the constant buffers used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | GetSamplers(Int32,Int32) | Gets the sampler states used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | GetShaderResources(Int32,Int32) | Gets the shader resources used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | GetUnorderedAccessViews | オーバーロードされます。 Gets an array of views for an unordered resource. |
![]() | Set | オーバーロードされます。 C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStage<ComputeShader>から継承されます。 |
![]() | SetConstantBuffer | Sets a single constant buffer to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetConstantBuffers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of constant buffers to be used by the shader stage. |
![]() | SetSampler | Sets a single sampler to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetSamplers | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Sets an array of samplers to be used by the shader stage. |
![]() | SetShaderResource | Sets a single shader resource to be used by the shader stage. C1.Util.DX.Direct3D11.CommonShaderStageBaseから継承されます。 |
![]() | SetShaderResources | オーバーロードされます。 オーバーライドされます。 Bind an array of shader resources to the shader stage. |
![]() | SetUnorderedAccessView | オーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource. |
![]() | SetUnorderedAccessViews | オーバーロードされます。 Sets an array of views for an unordered resource. |