Bitmap for WPF
Device1 クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : Device1 クラス

Device1データ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the Device1class.  
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パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets or sets the debug-name for this object. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public プロパティGetImmediateContext C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public プロパティGetImmediateContext1  
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. C1.Util.DX.CppObjectから継承されます。
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パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドCheck if this device is supporting compute shaders for the specified format. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CheckCounter([In] const D3D11_COUNTER_DESC* pDesc,[Out] D3D11_COUNTER_TYPE* pType,[Out] unsigned int* pActiveCounters,[Out, Buffer, Optional] char* szName,[InOut, Optional] unsigned int* pNameLength,[Out, Buffer, Optional] char* szUnits,[InOut, Optional] unsigned int* pUnitsLength,[Out, Buffer, Optional] char* szDescription,[InOut, Optional] unsigned int* pDescriptionLength) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGets information about the features Feature.D3D11Optionsthat are supported by the current graphics driver. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Check if this device is supporting a feature. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CheckFormatSupport([In] DXGI_FORMAT Format,[Out] D3D11_FORMAT_SUPPORT* pFormatSupport) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGets information about whether the driver supports the nonpowers-of-2-unconditionally feature. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CheckMultisampleQualityLevels([In] DXGI_FORMAT Format,[In] unsigned int SampleCount,[Out] unsigned int* pNumQualityLevels) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGets information about the features Feature.ShaderMinimumPrecisionSupportthat are supported by the current graphics driver. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドCheck if this device is supporting threading. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGets information about whether a rendering device batches rendering commands and performs multipass rendering into tiles or bins over a render area. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateBlendState([In] const D3D11_BLEND_DESC* pBlendStateDesc,[Out, Fast] ID3D11BlendState** ppBlendState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::CreateBlendState1([In] const D3D11_BLEND_DESC1* pBlendStateDesc,[Out, Fast] ID3D11BlendState1** ppBlendState)  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateBuffer([In] const D3D11_BUFFER_DESC* pDesc,[In, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Buffer** ppBuffer) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateClassLinkage([Out, Fast] ID3D11ClassLinkage** ppLinkage) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateComputeShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11ComputeShader** ppComputeShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateCounter([In] const D3D11_COUNTER_DESC* pCounterDesc,[Out, Fast] ID3D11Counter** ppCounter) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDeferredContext([In] unsigned int ContextFlags,[Out, Fast] ID3D11DeviceContext** ppDeferredContext) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::CreateDeferredContext1([In] unsigned int ContextFlags,[Out, Fast] ID3D11DeviceContext1** ppDeferredContext)  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDepthStencilState([In] const D3D11_DEPTH_STENCIL_DESC* pDepthStencilDesc,[Out, Fast] ID3D11DepthStencilState** ppDepthStencilState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDepthStencilView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_DEPTH_STENCIL_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11DepthStencilView** ppDepthStencilView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Creates a context state object that holds all Microsoft Direct3D state and some Direct3D behavior.  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDomainShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11DomainShader** ppDomainShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateGeometryShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11GeometryShader** ppGeometryShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateGeometryShaderWithStreamOutput([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SO_DECLARATION_ENTRY* pSODeclaration,[In] unsigned int NumEntries,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pBufferStrides,[In] unsigned int NumStrides,[In] unsigned int RasterizedStream,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11GeometryShader** ppGeometryShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateHullShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11HullShader** ppHullShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateInputLayout([In, Buffer] const D3D11_INPUT_ELEMENT_DESC* pInputElementDescs,[In] unsigned int NumElements,[In, Buffer] const void* pShaderBytecodeWithInputSignature,[In] SIZE_T BytecodeLength,[Out, Fast] ID3D11InputLayout** ppInputLayout) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreatePixelShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11PixelShader** ppPixelShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreatePredicate([In] const D3D11_QUERY_DESC* pPredicateDesc,[Out, Fast] ID3D11Predicate** ppPredicate) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateQuery([In] const D3D11_QUERY_DESC* pQueryDesc,[Out, Fast] ID3D11Query** ppQuery) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateRasterizerState([In] const D3D11_RASTERIZER_DESC* pRasterizerDesc,[Out, Fast] ID3D11RasterizerState** ppRasterizerState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::CreateRasterizerState1([In] const D3D11_RASTERIZER_DESC1* pRasterizerDesc,[Out, Fast] ID3D11RasterizerState1** ppRasterizerState)  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateRenderTargetView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_RENDER_TARGET_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11RenderTargetView** ppRTView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateSamplerState([In] const D3D11_SAMPLER_DESC* pSamplerDesc,[Out, Fast] ID3D11SamplerState** ppSamplerState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateShaderResourceView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_SHADER_RESOURCE_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11ShaderResourceView** ppSRView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateTexture1D([In] const D3D11_TEXTURE1D_DESC* pDesc,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Texture1D** ppTexture1D) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateTexture2D([In] const D3D11_TEXTURE2D_DESC* pDesc,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Texture2D** ppTexture2D) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateTexture3D([In] const D3D11_TEXTURE3D_DESC* pDesc,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Texture3D** ppTexture3D) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateUnorderedAccessView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_UNORDERED_ACCESS_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11UnorderedAccessView** ppUAView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateVertexShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11VertexShader** ppVertexShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device::CheckCounterInfo([Out] D3D11_COUNTER_INFO* pCounterInfo) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGet the type, name, units of measure, and a description of an existing counter. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID3D11Device::GetCreationFlags() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::GetDeviceRemovedReason() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID3D11Device::GetExceptionMode() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドD3D_FEATURE_LEVEL ID3D11Device::GetFeatureLevel() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device::GetImmediateContext([Out] ID3D11DeviceContext** ppImmediateContext) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device1::GetImmediateContext1([Out] ID3D11DeviceContext1** ppImmediateContext)  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::GetPrivateData([In] const GUID& guid,[InOut] unsigned int* pDataSize,[Out, Buffer, Optional] void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Give a device access to a shared resource created on a different Direct3d device. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gives a device access to a shared resource that is referenced by name and that was created on a different device. You must have previously created the resource as shared and specified that it uses NT handles (that is, you set the ResourceMiscFlags.SharedNthandleflag).  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::OpenSharedResourceByName([In] const wchar_t* lpName,[In] DXGI_SHARED_RESOURCE_FLAGS dwDesiredAccess,[In] const GUID& returnedInterface,[Out] void** ppResource)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::SetExceptionMode([In] unsigned int RaiseFlags) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::SetPrivateData([In] const GUID& guid,[In] unsigned int DataSize,[In, Buffer, Optional] const void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::SetPrivateDataInterface([In] const GUID& guid,[In, Optional] const IUnknown* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. C1.Util.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtrto Device1.
トップ
参照

Device1 クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間