Bitmap for WPF
Device2 クラス メソッド

C1.WPF.DX.4.5.2 アセンブリ > C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間 : Device2 クラス

このクラスのメンバの一覧は、Device2メンバを参照してください。

パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドCheck if this device is supporting compute shaders for the specified format. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CheckCounter([In] const D3D11_COUNTER_DESC* pDesc,[Out] D3D11_COUNTER_TYPE* pType,[Out] unsigned int* pActiveCounters,[Out, Buffer, Optional] char* szName,[InOut, Optional] unsigned int* pNameLength,[Out, Buffer, Optional] char* szUnits,[InOut, Optional] unsigned int* pUnitsLength,[Out, Buffer, Optional] char* szDescription,[InOut, Optional] unsigned int* pDescriptionLength) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGets information about the features Feature.D3D11Optionsthat are supported by the current graphics driver. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Check if this device is supporting a feature. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CheckFormatSupport([In] DXGI_FORMAT Format,[Out] D3D11_FORMAT_SUPPORT* pFormatSupport) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGets information about whether the driver supports the nonpowers-of-2-unconditionally feature. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CheckMultisampleQualityLevels([In] DXGI_FORMAT Format,[In] unsigned int SampleCount,[Out] unsigned int* pNumQualityLevels) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device2::CheckMultisampleQualityLevels1([In] DXGI_FORMAT Format,[In] unsigned int SampleCount,[In] D3D11_CHECK_MULTISAMPLE_QUALITY_LEVELS_FLAG Flags,[Out] unsigned int* pNumQualityLevels)  
Public メソッドGets information about the features Feature.ShaderMinimumPrecisionSupportthat are supported by the current graphics driver. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドCheck if this device is supporting threading. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGets information about whether a rendering device batches rendering commands and performs multipass rendering into tiles or bins over a render area. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateBlendState([In] const D3D11_BLEND_DESC* pBlendStateDesc,[Out, Fast] ID3D11BlendState** ppBlendState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::CreateBlendState1([In] const D3D11_BLEND_DESC1* pBlendStateDesc,[Out, Fast] ID3D11BlendState1** ppBlendState) C1.Util.DX.Direct3D11.Device1から継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateBuffer([In] const D3D11_BUFFER_DESC* pDesc,[In, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Buffer** ppBuffer) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateClassLinkage([Out, Fast] ID3D11ClassLinkage** ppLinkage) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateComputeShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11ComputeShader** ppComputeShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateCounter([In] const D3D11_COUNTER_DESC* pCounterDesc,[Out, Fast] ID3D11Counter** ppCounter) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDeferredContext([In] unsigned int ContextFlags,[Out, Fast] ID3D11DeviceContext** ppDeferredContext) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::CreateDeferredContext1([In] unsigned int ContextFlags,[Out, Fast] ID3D11DeviceContext1** ppDeferredContext) C1.Util.DX.Direct3D11.Device1から継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device2::CreateDeferredContext2([In] unsigned int ContextFlags,[Out, Fast] ID3D11DeviceContext2** ppDeferredContext)  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDepthStencilState([In] const D3D11_DEPTH_STENCIL_DESC* pDepthStencilDesc,[Out, Fast] ID3D11DepthStencilState** ppDepthStencilState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDepthStencilView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_DEPTH_STENCIL_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11DepthStencilView** ppDepthStencilView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Creates a context state object that holds all Microsoft Direct3D state and some Direct3D behavior. C1.Util.DX.Direct3D11.Device1から継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateDomainShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11DomainShader** ppDomainShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateGeometryShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11GeometryShader** ppGeometryShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateGeometryShaderWithStreamOutput([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SO_DECLARATION_ENTRY* pSODeclaration,[In] unsigned int NumEntries,[In, Buffer, Optional] const unsigned int* pBufferStrides,[In] unsigned int NumStrides,[In] unsigned int RasterizedStream,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11GeometryShader** ppGeometryShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateHullShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11HullShader** ppHullShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateInputLayout([In, Buffer] const D3D11_INPUT_ELEMENT_DESC* pInputElementDescs,[In] unsigned int NumElements,[In, Buffer] const void* pShaderBytecodeWithInputSignature,[In] SIZE_T BytecodeLength,[Out, Fast] ID3D11InputLayout** ppInputLayout) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreatePixelShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11PixelShader** ppPixelShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreatePredicate([In] const D3D11_QUERY_DESC* pPredicateDesc,[Out, Fast] ID3D11Predicate** ppPredicate) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateQuery([In] const D3D11_QUERY_DESC* pQueryDesc,[Out, Fast] ID3D11Query** ppQuery) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateRasterizerState([In] const D3D11_RASTERIZER_DESC* pRasterizerDesc,[Out, Fast] ID3D11RasterizerState** ppRasterizerState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::CreateRasterizerState1([In] const D3D11_RASTERIZER_DESC1* pRasterizerDesc,[Out, Fast] ID3D11RasterizerState1** ppRasterizerState) C1.Util.DX.Direct3D11.Device1から継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateRenderTargetView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_RENDER_TARGET_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11RenderTargetView** ppRTView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateSamplerState([In] const D3D11_SAMPLER_DESC* pSamplerDesc,[Out, Fast] ID3D11SamplerState** ppSamplerState) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateShaderResourceView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_SHADER_RESOURCE_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11ShaderResourceView** ppSRView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateTexture1D([In] const D3D11_TEXTURE1D_DESC* pDesc,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Texture1D** ppTexture1D) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateTexture2D([In] const D3D11_TEXTURE2D_DESC* pDesc,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Texture2D** ppTexture2D) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateTexture3D([In] const D3D11_TEXTURE3D_DESC* pDesc,[In, Buffer, Optional] const D3D11_SUBRESOURCE_DATA* pInitialData,[Out, Fast] ID3D11Texture3D** ppTexture3D) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateUnorderedAccessView([In] ID3D11Resource* pResource,[In, Optional] const D3D11_UNORDERED_ACCESS_VIEW_DESC* pDesc,[Out, Fast] ID3D11UnorderedAccessView** ppUAView) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::CreateVertexShader([In, Buffer] const void* pShaderBytecode,[In] SIZE_T BytecodeLength,[In, Optional] ID3D11ClassLinkage* pClassLinkage,[Out, Fast] ID3D11VertexShader** ppVertexShader) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device::CheckCounterInfo([Out] D3D11_COUNTER_INFO* pCounterInfo) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドGet the type, name, units of measure, and a description of an existing counter. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID3D11Device::GetCreationFlags() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::GetDeviceRemovedReason() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドunsigned int ID3D11Device::GetExceptionMode() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドD3D_FEATURE_LEVEL ID3D11Device::GetFeatureLevel() C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device::GetImmediateContext([Out] ID3D11DeviceContext** ppImmediateContext) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device1::GetImmediateContext1([Out] ID3D11DeviceContext1** ppImmediateContext) C1.Util.DX.Direct3D11.Device1から継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device2::GetImmediateContext2([Out] ID3D11DeviceContext2** ppImmediateContext)  
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::GetPrivateData([In] const GUID& guid,[InOut] unsigned int* pDataSize,[Out, Buffer, Optional] void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドvoid ID3D11Device2::GetResourceTiling([In] ID3D11Resource* pTiledResource,[Out, Optional] unsigned int* pNumTilesForEntireResource,[Out, Optional] D3D11_PACKED_MIP_DESC* pPackedMipDesc,[Out, Optional] D3D11_TILE_SHAPE* pStandardTileShapeForNonPackedMips,[InOut] unsigned int* pNumSubresourceTilings,[In] unsigned int FirstSubresourceTilingToGet,[Out, Buffer] D3D11_SUBRESOURCE_TILING* pSubresourceTilingsForNonPackedMips)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Give a device access to a shared resource created on a different Direct3d device. C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Gives a device access to a shared resource that is referenced by name and that was created on a different device. You must have previously created the resource as shared and specified that it uses NT handles (that is, you set the ResourceMiscFlags.SharedNthandleflag). C1.Util.DX.Direct3D11.Device1から継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device1::OpenSharedResourceByName([In] const wchar_t* lpName,[In] DXGI_SHARED_RESOURCE_FLAGS dwDesiredAccess,[In] const GUID& returnedInterface,[Out] void** ppResource) C1.Util.DX.Direct3D11.Device1から継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. C1.Util.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::SetExceptionMode([In] unsigned int RaiseFlags) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::SetPrivateData([In] const GUID& guid,[In] unsigned int DataSize,[In, Buffer, Optional] const void* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID3D11Device::SetPrivateDataInterface([In] const GUID& guid,[In, Optional] const IUnknown* pData) C1.Util.DX.Direct3D11.Deviceから継承されます。
トップ
参照

Device2 クラス
C1.Util.DX.Direct3D11 名前空間