名前 | 解説 | |
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ComputeInformation コンストラクタ | Initializes a new instance of the ComputeInformation class. |
ComputeInformationデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。
名前 | 解説 | |
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ComputeInformation コンストラクタ | Initializes a new instance of the ComputeInformation class. |
名前 | 解説 | |
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IsDisposed | Gets a value indicating whether this instance is disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
NativePointer | Get a pointer to the underlying Cpp Object GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。 | |
Tag | Gets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。 |
名前 | 解説 | |
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Dispose | Performs application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
QueryInterface | オーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。 | |
QueryInterfaceOrNull | オーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。 | |
SetCached | void ID2D1RenderInfo::SetCached([In] BOOL isCached) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 | |
SetComputeShader | HRESULT ID2D1ComputeInfo::SetComputeShader([In] const GUID& shaderId) | |
SetComputeShaderConstantBuffer | HRESULT ID2D1ComputeInfo::SetComputeShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount) | |
SetConstantBuffer | オーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a GrapeCity.Documents.DX.DataStream. | |
SetInputDescription | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetInputDescription([In] unsigned int inputIndex,[In] D2D1_INPUT_DESCRIPTION inputDescription) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 | |
SetInstructionCountHint | void ID2D1RenderInfo::SetInstructionCountHint([In] unsigned int instructionCount) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 | |
SetOutputBuffer | HRESULT ID2D1RenderInfo::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。 | |
SetResourceTexture | HRESULT ID2D1ComputeInfo::SetResourceTexture([In] unsigned int textureIndex,[In] ID2D1ResourceTexture* resourceTexture) |
名前 | 解説 | |
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Disposed | Occurs when this instance is fully disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 | |
Disposing | Occurs when this instance is starting to be disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。 |
明示的 キャスト 演算子 | Performs an explicit conversion from System.IntPtr to ComputeInformation. |