DioDocs for PDF
DrawInformation クラス メンバ
プロパティ  メソッド  イベント

GrapeCity.Documents.DX.Windows アセンブリ > GrapeCity.Documents.DX.Direct2D 名前空間 : DrawInformation クラス

DrawInformationデータ型で公開されるメンバを以下の表に示します。

パブリック コンストラクタ
 名前解説
Public コンストラクタInitializes a new instance of the DrawInformation class.  
トップ
パブリック プロパティ
 名前解説
Public プロパティGets a value indicating whether this instance is disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public プロパティGet a pointer to the underlying Cpp Object GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。
Public プロパティGets or sets a custom user tag object to associate with this instance.. GrapeCity.Documents.DX.CppObjectから継承されます。
トップ
パブリック メソッド
 名前解説
Public メソッドPerforms application-defined tasks associated with freeing, releasing, or resetting unmanaged resources. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query this instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Query instance for a particular COM GUID/interface support. GrapeCity.Documents.DX.ComObjectから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderInfo::SetCached([In] BOOL isCached) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderInfo::SetInputDescription([In] unsigned int inputIndex,[In] D2D1_INPUT_DESCRIPTION inputDescription) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドvoid ID2D1RenderInfo::SetInstructionCountHint([In] unsigned int instructionCount) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドHRESULT ID2D1RenderInfo::SetOutputBuffer([In] D2D1_BUFFER_PRECISION bufferPrecision,[In] D2D1_CHANNEL_DEPTH channelDepth) GrapeCity.Documents.DX.Direct2D.RenderInformationから継承されます。
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a GrapeCity.Documents.DX.DataStream for the Pixel stage.  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetPixelShader([In] const GUID& shaderId,[In] D2D1_PIXEL_OPTIONS pixelOptions)  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetPixelShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount)  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetResourceTexture([In] unsigned int textureIndex,[In] ID2D1ResourceTexture* resourceTexture)  
Public メソッドオーバーロードされます。 Sets the constant buffer data from a GrapeCity.Documents.DX.DataStream for the Vertex stage.  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetVertexProcessing([In, Optional] ID2D1VertexBuffer* vertexBuffer,[In] D2D1_VERTEX_OPTIONS vertexOptions,[In, Optional] const D2D1_BLEND_DESCRIPTION* blendDescription,[In, Optional] const D2D1_VERTEX_RANGE* vertexRange,[In, Optional] const GUID* vertexShader)  
Public メソッドHRESULT ID2D1DrawInfo::SetVertexShaderConstantBuffer([In, Buffer] const void* buffer,[In] unsigned int bufferCount)  
トップ
パブリック イベント
 名前解説
Public イベントOccurs when this instance is fully disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。
Public イベントOccurs when this instance is starting to be disposed. GrapeCity.Documents.DX.DisposeBaseから継承されます。
トップ
パブリック オペレータ
Performs an explicit conversion from System.IntPtr to DrawInformation.
トップ
参照

DrawInformation クラス
GrapeCity.Documents.DX.Direct2D 名前空間